Новини від компанії «Реал мюзік»

Allen & Heath перевертає уявлення про звук для гурту Q The Music

 

 

Q The Music, провідний британський триб’ют гурт, присвячений James Bond, в даний час гастролює театрами всієї країни разом з цифровою мікшерною системою Allen & Heath SQ та тринадцятьма новітніми персональними мікшерами ME-1.

Нинішній склад гурту налічує тринадцять музикантів, які виконують хіти з епопеї про Агента 007 на престижних майданчиках, таких як театр Адельфі у Вест-Енді, починаючи з 2014 року. Засновник цього шоу Воррен Рінгхем (Warren Ringham) був незадоволений недостатньою гнучкістю та надійністю мікшерних систем від інших виробників, тому він обрав SQ.

«Наше шоу розвивалося, вимоги до продакшну зростали, отже, нам потрібно було оновлювати наше обладнання. І тут дуже вчасно з’явився мікшер SQ-6. Він мав чудові відгуки і вмів робити все, що нам було потрібно, і навіть більше».

Повний сетап для цього шоу складається з основної FOH консолі SQ-6, а мікшер SQ-5 виступає в якості моніторного для запрошених інженерів, а також у якості резервного для FOH. Додаткові картки SLink та Dante забезпечують багатоканальну передачу сигналів для запису, а також з'єднання між консолями SQ та підключення сценічних реків розширення AR2412 та AB168. За допомогою одного кабелю Cat5 між моніторною та FOH консоллю здійснюється передача до 128-ми каналів в один кінець, а ще 40 входів, 20 виходів і 40 каналів для системи персонального моніторингу ME передаються від моніторної консолі на сцену.

Мультитрековий запис також відіграє важливу роль у продакшні, і бездоганний запис кожного виступу на частоті 96 кГц забезпечується за допомогою картки Dante, встановленої в SQ-6. Рінгхем пояснює:

«Ми записуємо кожне шоу, і ці незабутні спогади зберігаються у великій фан-базі Q The Music. Якість записів, що досягається завдяки Dante, є неймовірною. Ці записи дуже важливі, як для наших шанувальників, так і для прибутковості нашого шоу».

 

 

Однак найбільшим вдосконаленням продакшну нашого шоу стала система персонального моніторингу ME, яка дозволяє кожному учаснику групи створити свій індивідуальний моніторний мікс. Комутатор ME-U, під’єднаний до AR2412, забезпечує передачу сигналів та живлення (PoE – живлення через мережу Ethernet) до 10-ти одиниць ME-1, а інші три блоки підключені за топологією daisy-chain (послідовно) до AB168.

«В нашому шоу ми спочатку використовували 7 пристроїв ME-1 для ритм-секції, а потім вирішили випробувати ще 2 на духовій секції. Це просто перевернуло всі наші уявлення про моніторний звук. Звучання та виконання значно покращились! Різниця була такою відчутною, що нам довелося встановити ці системи кожному учасникові гурту! Зараз для наших живих виступів ми беремо з собою в тур 13 персональних моніторних мікшерів ME-1, тому кожен член групи має свій власний вушний монітор», – розказує Рінгхем.

«Але чим ME-1 вразили нас найбільше – то це надзвичайно високою якістю звуку. Всі відмітили це, а гітарист, який нещодавно приєднався до нашого колективу, а раніше грав з Джосс Стоун (Joss Stone), сказав, що це найкращий персональний монітор, з яким йому доводилось працювати. Крім цього, з відмовою від традиційних сценічних моніторів ми отримали величезні переваги – менший комплект обладнання, менша вага та набагато кращий контроль над звуком по всій сцені, – додає Рінгхем. – Початок використання моніторних систем ME-1 став поворотним моментом для нас, продуктивність роботи зросла щонайменше вдвічі. Час, витрачений на саундчек, значно скоротився, оскільки тепер нам не потрібно підлаштовувати всі мікси по черзі, один за одним – все відбувається набагато швидше. Я в повному захваті від нашого нинішнього сетапу».

Хоча наш продакшн зазвичай використовує сетап на базі системи SQ, для більших шоу Рінгхем використовує сетап з консолями dLive S3000 і C1500, у поєднанні зі сценічним реком DM32 MixRack і трьома розширювачами DX168. Наші моніторні системи ME підключаються безпосередньо через MixRack, це дозволяє нам за потреби швидко та легко змінювати масштаби нашого продакшну.

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»