Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини від компанії «Юритмікс»

Цифрові фортепіано в системі сучасної професійної музичної освіти

 

 

Науково-технічний прогрес не стоїть на місці, і цифрові фортепіано зайняли впевнені позиції на ринку клавішних музичних інструментів. Сьогодні ринок цифрових фортепіано охоплює найрізноманітніші категорії споживачів. Музичні школи академічного та естрадно-джазового спрямування, творчі гуртки, вокальні та театральні студії, вищі мистецькі навчальні заклади, релігійні організації. Разом із цим відносно демократична ціна цифрових фортепіано зробила їх доступними самому широкому колу любителів музики, музикантів, учнів та студентів. Зупинимося детально на деяких беззаперечних перевагах цифрового фортепіано перед традиційним акустичним для домашнього музикування та навчання.

Цифрові фортепіано – темперація

 

 

Отже, цифрові фортепіано не потребують налаштування. І якщо в домашньому музикуванні дана властивість цифрового фортепіано є не більш ніж зручним та приємним доповненням. Та от коли мова заходить про систематичні процеси навчання дитини музичної грамоти, розвитку слуху. А також навичок сольфеджування, інтонування при грі на струнно-смичкових та деяких духових музичних інструментах. У вокальній школі, зазначена особливість цифрового фортепіано набуває вирішальну роль. Розвиток професійного слуху музиканта передбачає набуття в процесі навчання звуковисотної пам`яті. А також комплексу пов`язаних з нею ладо-тональних відчуттів.

Гармонічна та мелодична пам`ять формується протягом багатьох років системних занять хоровим та сольним співом, сольфеджіо. Чистота строю музичного інструменту, який встановлений в класі сольфеджіо, хорового чи сольного співу має в цьому вирішальну роль. Коректний розвиток мелодійного, гармонічного, звуковисотного, ладового слуху не можливий без системного накопичення відповідних слухових вражень. Які учень отримує прослуховуючи лади, інтервали, акорди, мелодії, зіграні на фортепіано. Коли потім вчиться відтворювати ці елементи за допомогою голосового апарату. Чисте інтонування голосом передбачає розвиток координації між слуховою пам’яттю та голосовим апаратом. Чи можливе чисте інтонування учнем ладів, інтервалів, акордів якщо вони звучать не чисто на ненастроєному фортепіано і в такому вигляді залишаються в слуховій пам`яті учня? Однозначно – ні.

Чистота строю музичного інструменту

Те саме стосується навичок інтонування при грі на струно-смичкових. (скрипки, альти, віолончелі, контрабаси) і духових інструментах (наприклад, на тромбоні). Чисте інтонування при грі на даній категорії музичних інструментів залежить від внутрішнього уявлення виконавця про відносну висоту звучання тієї чи іншою ноти. Ладо-тональні тяжіння всередині виконуваної мелодії або в гармонічних послідовностях. А ці уявлення формуються як при заняттях безпосередньо на музичному інструменті. (постановка ігрового апарату, навички процесу видобування звуку). Так і при заняттях сольфеджуванням, хоровим, сольним співом, грою на музичному інструменті з фіксованою звуковисотністю. Тобто на фортепіано. Все вищезазначене повною мірою стосується і розвитку навичок чистого інтонування в класах сольного, хорового співу.

 

Більш детальніше на сайті компанії «Юритмікс»