Новини від компанії «Реал мюзік»
Тур ZZ Top, присвячений 50-річному ювілею гурту, стартував з обладнанням L-Acoustics
Починаючи ювілейний тур до 50-річчя гурту, ZZ Top влаштував три шоу в рідному штаті його учасників – Техасі. Якісне аудіо забезпечувала компанія з Х`юстона – LD Systems.
Розділяючи сцену з Bad Company та командою Cheap Trick, яка працювала на розігріві, ZZ Top виступав перед величезним натовпом у Did Equis Pavilion у Даласі, Cynthia Woods Mitchell Pavilion в Х`юстоні та Austin 360 Amphitheater в Остіні, щоб потім вирушити до Європи.
Для трьох шоу в Техасі використовувалася велика кількість обладнання серії К від L-Acoustics.
Головний спеціаліст з аудіо в LD Systems, системний інженер Julian Gates відповідав за дизайн системи на цих шоу.
«Це неймовірно, як близько Soundvision (програмне забезпечення) може наблизитися до фінального автоматичного налаштування системи за допомогою Autosplay та Autofilter, – зауважує він. – Здійснивши початкові налаштування, я пройшовся майданчиком і був вражений тим, яким рівномірним був звук на ньому – від передніх до задніх місць. Я навіть трохи злякався, настільки близькими ці налаштування були до остаточних».
Кожен, хто колись робив шоу просто неба в Техасі, скаже вам, що температура та вологість тут можуть драматично змінюватися протягом кількох хвилин.
«Завдяки використанню датчика процесора P1 та нової функції Autoclimate у LA Network Manager, ми були впевнені у стабільності звучання PA, незалежно від погоди, – додав він. – Це було справді життєво необхідно».
Міксами для шоу займався FOH-звукорежисер Jamie «J-Mo» Rephann, який також працював з Jane's Addiction, AFI, The Mars Volta, 311 та іншими. Gates коментує:
«Хоча ZZ Top у минулому як слід не випробовували в турах системи L-Acoustics, тільки пару разів використовували K1, зокрема, на RodeoHouston кілька років тому – мікси J-Mo звучали фантастично, і йому дійсно подобався звук, який він отримав від обладнання».
Rephann погоджується:
«Я чудово провів час, займаючись мікшуванням тих шоу, - говорить він. – Вперше я використовував V-Dosc у 2000 році й закохався в нього. Тому я завжди радий, коли бачу на шоу K1/K2. Завдяки новому програмному забезпеченню покриття є неймовірним, функція адаптації до вологості також чудово працює. K1/K2 завжди звучать прекрасно, і я б залюбки щодня мікшував на них – особливо поряд із Julian, який є моїм техніком. Він досконало зробив свою роботу, налаштувавши обладнання. Я не можу уявити ще кращі результати нашої роботи».
Сетап акустичних систем для шоу в Даласі та Остіні складався з 12-ти модулів K1 та 4-х K2 з кожного боку, та 8-ми K2 з кожного боку в якості аутфілів. Дві дюжини сабвуферів SB28 складені у 6 стеків по 4, забезпечували низькі частоти, а 6 наборів Kara подвійної висоти було розташовано на сабвуферах та сцені для покриття передньої зони. На х'юстонському шоу використовувалося трохи менше головних акустичних систем - для кращого розташування їх в умовах цього майданчика, але водночас 10 SB28 з кожного боку було розташовано на крилах сцени на додачу до вже згаданих сабвуферів.
Набір моніторів для всіх трьох шоу складався з 14-ти напольних моніторів 115XT HiQ, двох топів ARCS II та двох сабвуферів SB28 з кожного боку в якості сайдфілів, а також двох SB28 в якості моніторних сабвуферів для барабанів. У загальній кількості 45 підсилювачів-контроллерів LA8 відповідали за живлення всіх систем – 36 для портальних акустичних систем і 9 для моніторів. Керування та обробку звуку портальних акустичних систем було покладено на пару нових процесорів L-Acoustics P1 у FOH-зоні.
Інформацію надала компанія «РеалМюзік»
Читайте ще статті від компанії «РеалМюзік»: