Новини від компанії «Реал мюзік»
Для чого потрібні аудіоінтерфейси?
Аудіоінтерфейси є невід`ємною частиною будь-якої музичної студії, забезпечуючи зв`язок між світами аналогового і цифрового звуку. Правильний аудіоінтерфейс для Mac або ПК також може відкрити цілу низку можливостей для вдосконалення робочого процесу і способів створення й обробки ваших музичних ідей.
Існує величезний вибір USB-аудіоінтерфейсів, від багатоканальних установок MADI, що використовуються в професійних студіях, до ультрапортативних пристроїв з одним входом, як Native Instruments Komplete AUDIO 1.
Якщо ви хочете записувати в дорозі, універсальний і портативний інтерфейс з одним входом – оптимальний варіант для вас. Для невеликих музичних бендів та проектів вам може знадобитися аудіоінтерфейс з чотирма або більше входами, як, наприклад, AUDIO 6. Також слід подумати про те, чи потрібно відправляти MIDI на комп`ютер, а з нього - на зовнішній пристрій, чи потрібні додаткові цифрові порти та чи є у комплекті базове програмне забезпечення?
Усі продюсери, які використовують музичні інструменти, в кінцевому підсумку повинні будуть перетворити свої аналогові сигнали на цифровий, якщо вони хочуть записувати і редагувати всередині цифрової звукової робочої станції (DAW).
Скажімо, у вас є багато зовнішніх пристроїв: синтезатори, драм-машини і семплери. Спосіб, у який ці апарати генерують звук, може бути не аналоговим (наприклад, існує багато цифрових синтезаторів), але звук, який з них виходить, - аналоговий. Захопити цей звук і перетворити його на цифрові записи для використання в DAW - робота аудіоінтерфейсу.
Під час запису виступів ваші аудіоінтерфейс і DAW дозволяють встановити його якість. Подивіться на специфікації інтерфейсу. Ви побачите щось на зразок: «24 біт / 192 кГц». Це стосується максимальної роздільної здатності пристрою, в даному випадку «глибини» 24 біт та «частоти дискретизації» 192 000 вибірок на секунду. Разом ці цифри визначають загальну якість перетворення аудіо на цифру (A/D) і цифри на аудіо (D/A). Наприклад, діапазон KOMPLETE AUDIO конвертується з частотою до 24 біт / 192 кГц (і поставляється з полегшеною версією Ableton Live 10 для запису).
Уявімо, що аудіоінтерфейс працює, як кінокамера. Подібно до того, як камера знімає окремі зображення із заданою «частотою кадрів» (наприклад, 25 кадрів на секунду), аудіоінтерфейс бере окремі «знімки» (семпли) аналогового аудіосигналу і поступово перетворює їх на цифровий сигнал. Роздільна здатність кожного окремого знімка визначається «бітовою глибиною» і варіюється від 16 і до 24 біт.
І, мабуть, найважливіше питання з усіх: скільки потрібно входів і виходів?
Кількість входів і виходів, які має інтерфейс, зазвичай відображається таким чином: «4-in / 4-out». Це стосується кількості A/D-входів і D/A-виходів.
Якщо ви плануєте записувати тільки один інструмент за раз, вам може бути достатньо одного входу. AUDIO 1, наприклад, пропонує один вхід для роз'єму XLR і ¼". Знадобляться як мінімум два входи, якщо ви хочете записувати в стерео, що, крім іншого, важливо для запису певних синтезаторів, драм-машин або пари стереомікрофонів.
Більша кількість входів необхідна для відстеження одразу кількох джерел і запису їх на окремі канали в DAW. Наприклад, щоб отримати пристойний запис ударної установки, вам, ймовірно, знадобляться як мінімум чотири окремих мікрофони. Те ж саме стосується і будь-якої сесії запису, де необхідно записати багато виступів одночасно. Простіше кажучи, що більше входів, то вища гнучкість, і саме тут AUDIO 6 буде кращим вибором.
Окрім аналогових входів і виходів, необхідно враховувати ще кілька важливих факторів. Наприклад, багато інтерфейсів пропонують цифрові входи і виходи через оптичні або S/PDIF-роз'єми. Вони дозволяють підключати звук до будь-яких пристроїв, які підтримують цей формат, і, зокрема, до безлічі діджейських контролерів, мікшерів і цифрових рекордерів.
Незалежно від того, що записується (мікрофони, гітари, синтезатори чи що-небудь інше), аудіоінтерфейс повинен мати можливість регулювати силу вхідних рівнів, які він отримує. У більшості випадків вхідний сигнал необхідно підсилювати, або якщо це, наприклад, конденсаторний мікрофон, підсилення треба зробити додатковим фантомним живленням. З’єднання для конденсаторних мікрофонів забезпечується інтерфейсом через його XLR-порти.
Підсилення потрібне для мікрофонів та таких інструментів, як гітари, тому що вони виробляють сигнали низького рівня, коли інші джерела, такі як синтезатори та семплери, виробляють сигнали на лінійному рівні й тому не потребують великого підсилення. Інтерфейс забезпечує керування над усім цим з можливістю вибору між джерелами мікрофона/інструмента або лінійного сигналу та керування підсиленням за допомогою програмного забезпечення або спеціальних ручок на передній панелі.
Практично всі інтерфейси пропонують принаймні один вихід на навушники, як правило, з окремим регулюванням гучності. Звісно, важливою є необхідність прослуховувати те, що в міксі, але навушники також життєво необхідні, коли потрібно записувати звук без затримки. Затримка - це проблема, яка призводить до затягування звуку.
Наприклад, для того, щоб захопити хороший прийом, ви повинні бути в змозі почути себе чітко і в реальному часі. Пропонуючи нульову затримку або функцію прямого моніторингу, KOMPLETE AUDIO відключає звук безпосередньо на вході, перш ніж він перейде до DAW.
Важливим є також вибір інтерфейсу з потрібною кількістю входів/виходів. Інтерфейси мають принаймні два виходи для підключення до акустичних систем. Але насправді відкривається багато творчих можливостей під час використання додаткових каналів, якщо вони присутні на аудіоінтерфейсі.
Як щодо створення зовнішнього циклу send-return-ефектів? Ви могли б, наприклад, відправляти звуки з вашого проекту DAW через виходи 3 або 4 в деякі гітарні педалі, а потім повторно записувати результати через входи. Якщо у вас є зовнішній семплер, ви, звісна річ, захочете додаткову пару виходів. Налаштуйте виходи 3 і 4, щоб запустити входи вашого семплера, і матимете швидкий спосіб забезпечити його будь-яким звуком, який ви можете створити у вашому DAW або відтворити з комп`ютера.
Як ми вже згадували раніше, багато інтерфейсів пропонують цифрові входи та виходи через оптичні або S/PDIF-роз`єми. Вони дозволяють підключати звук до будь-яких пристроїв, контролерів, змішувачів та цифрових рекордерів, що підтримують цей формат підключення.
MIDI є невід`ємною частиною роботи кожного продюсера, і це означає, що багато користувачів використовують інтерфейси переважно з MIDI in/out портами. Це дає широкий спектр можливостей для відтворення та керування. Наприклад, можливість використовувати апаратний синтезатор та MIDI-клавіатуру, просто підключивши його по MIDI вашого інтерфейсу.
Насамкінець хочеться додати, що пошук найкращого аудіоінтерфейсу — це питання знання того, як він буде працювати для вас зараз і в майбутньому. Ваші проекти розширюються в масштабах, тож можливо, потреби записувати і переробляти звуки будуть більш продуманими. Шукайте щось, що пропонує універсальність, якість та оптимальне співвідношення ціни і якості.
Багато інтерфейсів мають у комплекті деякі інструменти DAW та програмні засоби, які допоможуть вам розпочати роботу. Разом з KOMPLETE AUDIO поставляються KOMPLETE START, Ableton Live 10 Lite, MASCHINE ESSENTIALS, TRAKTOR 3 LE та багато чого іншого, зокрема, деякі синтезатори та ефекти.
Інформацію надала компанія «РеалМюзік»
Читайте ще статті від компанії «РеалМюзік»:
- L-ACOUSTICS представляє супер компактну коаксіальну акустичну систему X4і
- Beyerdynamic Phonum визнано найкращим пристроєм для домашніх онлайн-конференцій!
- Огляд новинки від бренда Nord – Nord Grand
- Завдяки технології L-ISA оркестр Colorado Symphony підняв музику до Star Wars на новий рівень
- Allen & Heath презентує додаток Custom Control для dLive