Новини від компанії «Алегро-мюзік»
Jordan Fish з Bring Me The Horizon про використання Arturia KeyLab і BeatStep у їх найбільшому турі
На шляху до того, щоб буквально стати однією з найбільших рок-груп у світі, Bring Me The Horizon експериментували з деткором, джентом, ню-металом та альт-роком, стаючи нестримною музичною силою, яка виходить за межі жанру.
Як людина, яка відповідає за клавіатури та програмування, Джордан Фіш і його гібридна установка є вирішальним фактором їхньої динаміки. Arturia зустрілися з Джорданом за кулісами O2 Arena в Лондоні, щоб поговорити про те, як він поєднує живі барабани, BeatStep і KeyLab MkII.
Благословенний прокляттям
Це останній день їхнього туру Post Human, номінованого на кілька нагород. Ми за лаштунками з Джорданом, чия установка була відточена до досконалості. Протягом останнього десятиліття графік гастролей та сценічне шоу гурту експоненціально розвивалися, створюючи нові виклики.
Як продемонстрував тур Post Human, масштаб їх виступів тепер вимагає безперешкодної надійності та повної виразності. Джордан запросив Arturia перевірити його поточну установку, суміш живих ударних, BeatStep і пару KeyLab MkII. Він відзначає, що захоплюється якістю збірки та практичністю обладнання, що є благословенням для високопоставленого гастрольного артиста.
Він добре упаковується і він дійсно стабільний, я можу легко додавати і переміщувати речі… вони міцні, але вони також досить легкі. І ручки не відпадають, що звучить безглуздо, але вони завжди відвалюються!
Від студії до готовності до сцени
Студії та живі сцени – це два різні світи. Коли справа доходить до відтворення створеної музики на сцені, група бере пісню та аналізує її частини, щоб знайти найкращий спосіб подрібнити її та підготувати до виступу.
Різні шари треку можуть бути більш ударними, або вони можуть надавати мелодійний вміст, вплетений в корпус гітар BMTH. Джордан ділиться, що вся група використовує MainStage для синхронізації свого звуку наживо; його міцна комбінація KeyLab MkII і BeatStep забезпечує все це під рукою з абсолютною гнучкістю.
Коли ми перебуваємо в студії, я не схильний занадто багато думати про те, як буде грати музика. Я просто намагаюся зробити щось добре… Оскільки все це система на основі MIDI, ми можемо буквально змінювати звуки.
Процес перекладу зі студії на сцену часто включає відтворення звуків, створених для сеансів запису. Джордан зазначає, що це не завжди можливо, але, торкаючись оригінальних стебелів і призначаючи звуки педам BeatStep, він може ефективно отримувати точні студійні звуки одним натисканням кнопки.
Для звуків, які я створив, і я не пам`ятаю, як я їх створив, я знову відрізаю їх у певному форматі, а потім розбиваю на педі або на бітстепі.
Дотик кольору
Гібридна установка Джордана була зібрана не тільки для того, щоб грати роль, але й виглядати. Його витончена біла естетика (за його словами, атмосфера штурмовика) виглядає на сцені космічної ери, як корабель, який командує смертельним музичним флотом. Він зазначає, що дуже обнадійливо зустрічати на сцені не лише відданих шанувальників, а й своє власне обладнання. Це обладнання, яке призначене не лише для задоволення своїх конкретних творчих потреб – це обладнання, яке радо бачити.
Коли я виходжу на сцену, клавіатура так круто звучить, мені подобається.
Барвисті наклейки Джордана на клавіатурі KeyLab MkII не є джерелом сорому. Він каже, що отримав їх «частково тому, що я жахливий», але частково тому, що йому часто потрібно перейти від гри на барабанах до гри на акордах на клавішах. Оскільки цей швидкий рух відбувається в темряві, це дає йому «маленьку відправну точку, щоб швидко орієнтуватися».
Це дух
Будь-якому серйозному музиканту потрібен інструмент, відкритий для того, щоб робити те, чого бажає Ваша творчість. Обладнання, яке є професійним, але надійним, але надихає. Він чітко дає зрозуміти, що його ігрові навички не стримують:
Я хороший музикант у деяких сенсах, але я не особливо хороший гравець. Я не думаю, що Вас обов’язково стримують Ваші навики гри на фортепіано чи клавішних, розумієте, що я маю на увазі? Я вважаю, що наша творчість – це найважливіше.
Як своє прощальне послання, Джордан залишає Arturia деяку мудрість, яка підкреслює важливість отримувати задоволення від того, що Ви робите. Можливо, він не гравець у традиційному розумінні, але зрозуміло, що установка Джордана дозволяє йому та його товаришам по групі любити те, що вони роблять. Коли бачиш їх на сцені у своїй стихії, це стає очевидним.
Грайте на програмних синтезаторах, експериментуйте та просто насолоджуйтесь тим, що робите. Поки Ви можете створювати музику, яку Ви вважаєте крутою, і люди слухають її, тоді це набагато важливіше для мене.
Про досвід з KeyLab MkII
Тактильне відчуття клавіатури може створювати або порушувати мелодію, особливо з приголомшливою, захоплюючою інтенсивністю звуку BMTH. KeyLab MkII не вимагає рук піаніста, щоб досягти повного виразного потенціалу, а скоріше досягає доступного балансу.
Відчуття приємне, це ніби золота середина між відчуттям синтезатора, і це все ще має трохи ваги. Це ідеальна клавіатура для подорожей, дуже універсальна. У нас з ними не було жодних проблем, і мені дуже сподобалося грати на них. Отже, Arturia виграє за всіма пунктами.
Про досвід з BeatStep
Скромний BeatStep, наче корона, сидить на його платформі, надає швидкий доступ до одноразових, суб-крапель і текстурних семплів. Швидкий доступ є ключовим під час виступу, тому розміщення BeatStep майже на рівні очей дає Джордану безпосередність, необхідну йому для спілкування як з гуртом, так і з аудиторією, і це підтримує виступ.
Мені дуже подобається мати BeatStep.
Інформацію і світлини надала компанія «Алегро-мюзік (Музикант.укр)»
Читайте ще статті від компанії «Алегро-мюзік (Музикант.укр)»: