Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини від компанії «Юритмікс»

Компактні педалі овердрайв та дисторшн – яка різниця між DS-1, SD-1 та BD-2?

 

 Компактні педалі овердрайв та дисторшн – яка різниця між DS-1, SD-1 та BD-2?

 

Відкрийте відмінності цих трьох педалей. Дослідіть, як вони звучать, як їх використовують, і яка з них може підійти вам.

Можливо, ви новачок у світі педалей овердрайв і дисторшн, або, можливо просто хочете додати новий відтінок або текстуру до свого звучання. У будь-якому випадку, ви не помилитесь, обравши будь-яку модель з базової лінійки педалей овердрайв від BOSS. Але, питання: Яку саме обрати?

DS-1 Distortion, SD-1 Super Overdrive та BD-2 Blues Driver – одні з найбільш затребуваних та найпопулярніших драйв-педалей BOSS усіх часів. Вони є чудовим стартовим майданчиком. Читайте далі й дізнайтесь більше про відмінності між цими трьома педалями. Як вони звучать, як їх використовують і яка з них може підійти вам.

DS-1: Оригінальний дисторшн

Ви просто не можете говорити про педалі дисторшн, не почавши з DS-1, дисторшн OG BOSS. По-перше, це педаль з найдовшим періодом виробництва в історії. DS-1 залишається у постійному виробництві з 1978 року до сьогодні. До того ж це бестселер серед педалей дисторшн за всю історію.

DS-1 Distortion – це не про «витонченість». Це сира, панк-рок-н-рольна енергія, запакована в звичайнісіньку помаранчеву педаль. Завдяки різкому перевантаженому звуку із гострим верхом, педаль DS-1 була ключовою для визначення звучання багатьох музичних течій. Мова йде про виконавців, починаючи з Курта Кобейна, до віртуозного інструментального рокера Джо Сатріані.

 

 

Важливо знати, що DS-1 буде звучати рівно на стільки добре, на скільки хороший підсилювач. Якщо ви під’єднаєте його до невеликого дешевого підсилювача, то ви можете розчаруватися у результуючому звучанні. Однак, якщо підключити його до підсилювача з чудовим звучанням, то характерний звук перевантаження педалі DS-1 буде плавно поєднуватися з вашим базовим тембром. Результат – «товстий», водночас чіткий та впізнаваний рок-звук, що об`єднаний енергією та гармонійним сустейном. Просто спитайте Стіва Вая.

SD-1: Асиметничний, як підсилювач

У 1977 році BOSS випустив OD-1 Overdrive. Цей овердрайв увійшов в історію як перша педаль, яка відійшла від типових «рваних» фуз-ефектів стилю психоделічних 60-х. Натомість він використовував «асиметричне відсікання», щоб відтворити органічний тембр і динаміку перевантаженого лампового підсилювача.

SD-1 Super Overdrive дебютував у 1981 році. Він взяв теплий «ламповий» перевантажений звук від OD-1 і отримав широку універсальність регулятора Tone. Із включенням цієї нової функції вона стала миттєвою класикою.

 

 

Отже, як цей овердрайв звучить? По-перше, тембральний профіль SD-1 має підйом середини. Це означає, що спостерігається посилення середньої смуги частот, у той час, як низькі і високі частоти трохи менш відчутні. Граючи в чистий гітарний підсилювач, SD-1 видає теплий, кремовий, м`яко перевантажений звук. Він має природну, схожу на підсилювач компресію та динаміку, в дусі класичних британських звуків. SD-1 був головною педаллю на педалборді з моменту його випуску разом із OD-2 Turbo Overdrive.

Однак використання педалі SD-1 для посилення різкості атаки підсилювача Маршалла – це та «точка», де професіонали 80-х знайшли тембральну нірвану свого звуку. Піднята середина та рівень сигналу разом перетворили підсилювач на кричущий хай-гейн овердрайв. Загальна віддача при цьому збільшилася. Це робить SD-1 улюбленою зброєю для таких героїв металу, як Zakk Wylde (Ozzy Osbourne), Richie Sambora (Bon Jovi) та Warren DeMartini (Ratt).

BD-2: Шкатулка із синім блюзом

Як випливає з назви, BOSS BD-2 Blues Driver – ідеальний супутник емоційної блюзової гітари. Його виразна структура посилення органічно реагує на кожен нюанс, починаючи від різкої атаки і закінчуючи легким дотиком динамічної гри.

Тембрально, він знаходиться десь між SD-1 та DS-1. BD-2 має більш жорстку атаку, ніж SD-1, і яскравіший, із зменшеною серединою, звук. Хтось може сказати, що він прозоріший, ніж піднята середина SD-1. Цей проникливий драйвовий звук, що нагадує класичні комбо, легко прорізає мікси. BD-2 також має дивовижний приріст гейну. Починаючи з ледве чутливого чистого бусту до майже фузового звуку та всіх звуків між ними, все це видає Блюз драйвер.

 

 

Важко обійти спадщину двох інших легендарних попередників у світі драйву/дисторшн. І все-таки з моменту свого дебюту в 1995 році Blues Driver став такою ж основоположною педаллю, як DS-1 та SD-1. Такі відомі користувачі BOSS, як Джон Майєр (за епохи Тріо Джона Майєра) та Принс у свій час звертаються до BD-2. Ці ікони використовують його для будь-чого, від легкого овердрайву до розкачаного ефекту дисторшн.

Поєднання в стеки

Тепер ви вже трохи краще уявляєте, як відрізняються ці три класичні педалі одна від одної, але це ще не все, якщо мова піде про їх поєднання. Такий підхід відкриває вам значно ширшу палітру звуків. Не обов`язково обмежуватися лише однією педаллю. Поєднання педалей в стек, насправді, практикується багатьма знаменитими гітаристами, що робить їх звуки неповторними. Але це зовсім інша дискусія, на інший день... Тож, викрутіть ваші педалі драйву на максимум і задайте жару.

 

Інформацію і світлини надала компанія «Юритмікс»

 

 

«Юритмікс» у соціальних мережах:

 

 

Інтернет-магазин «Intermuzika» у соціальних мережах:

 

 Поділитися у Facebook