Новини від компанії «Реал мюзік»

Номінанти TEC AWARDS 2020 у категорії «Студійне обладнання»

 

 

Напередодні зимового шоу NAMM 2020, запланованого на 16-19 січня 2020 року, представляємо номінантів на престижну нагороду TEC Awards, яка традиційно присуджується в межах цієї виставки.

Обладнання категорії «Студійне обладнання» представлене такими брендами та продуктами:

sE Electronics sE2300

Номінація «Звукозаписувальні студійні мікрофони»

 

 

Новий студійний конденсаторний мультипатерний мікрофон з бюджетною вартістю. Має такі характеристики: дві 1-дюймові діафрагми, направленість – кардіоїда/вісімка/всенаправлений, 20 Гц – 20 кГц, чутливість – 24 мВ/Pa, SPL – 126/136/146 дБ (0/10/20 дБ pad), НЧ-фільтр 80/160 Гц, атенюатор 10/20 дБ, Isolation Pack у комплекті.

Зібраний вручну 1-дюймовий конденсаторний капсюль

Хоча sE2300 є мікрофоном із трьома напрямками, для забезпечення найкращих акустичних характеристик використовуються дві (замість однієї) діафрагми із золотим напиленням.

Відповідно до найвищих світових стандартів, кожен капсюль виготовляється вручну і індивідуально налаштовується безпосередньо на фабриці sE Electronics. На відміну від інших мікрофонів, sE2300 має капсуль True із зовнішньої поляризацією, а, отже, забезпечує найкращу якість і продуктивність у всіх аспектах.

Атенюатор та НЧ-фільтр

Перемикачі -10 дБ і -20 дБ забезпечують розширений динамічний діапазон, дозволяючи використовувати найрізноманітніші програми та технології навіть для найгучніших інструментів – таких,як надважкі електрогітари, латунні інструменти та важкі барабани.

Два фільтри НЧ на частотах 80 Гц або 160 Гц допомагають усунути низькочастотний шум, а також компенсувати надмірний бас (ефект близькості) за допомогою техніки close-mic.

Вихідний кастом-трансформатор

Трансформатор sE2300 забезпечує глибину загальної звукової картини, а масивний металевий корпус забезпечує безшумну роботу.

Isolation Pack

Для ситуації, коли потрібен вищий рівень керування звуком, передбачено вібропідвіс та поп-фільтр sE Electronics Isolation Pack. Повернувши лише одну ручку, ви швидко та найдійно прикріпите вібропідвіс до мікрофона і знімете його за допомогою такого ж простого руху. Це дозволяє налаштувати мікрофон швидко та легко – і жодного клопоту з налаштуваннями.

Вигнутий металевий поп-фільтр sE здатний ефективно впоратися з небажаними призвуками під час запису. Він має вертикальне регулювання – для кращої продуктивності.

RME M-32 Pro

Номінація «Обладнання для комп`ютерної обробки звуку»

 

 

Німецький виробник студійного обладнання RME випустив два нові 32-канальних конвертори високого рівня M-32 AD і M-32 DA, призначені для користувачів і проектів, які вимагають великої кількості аналогових каналів.

Обидва пристрої створено з сучасних компонентів із повністю збалансованою аналоговою схемою. Вони пропонують співвідношення сигнал-шум 120 дБ (A) із низьким рівнем THD. Внутрішні фільтри конверторів, засновані на випущеному раніше ADI-2 Pro, гарантують повністю лінійну частотну характеристику. У поєднанні із зовнішніми AVB-комутаторами M-32 AD і M-32 DA можуть бути інтегровані в масштабні мережеві структури. Завдяки комплексній синхронній обробці сигналів протоколу AVB є можливість передавати 32 аналогових канали з максимальною швидкістю дискретизації 192 кГц через один Ethernet-кабель. Для управління налаштуваннями передбачено веб-інтерфейс і JSON API – як через мережеве з'єднання, так і через вбудований USB-порт.

Канали конверторів можуть працювати з різними лінійними рівнями – залежно від обладнання. Окрім роботи з рівнями +19 dBu і +13 dBu, M-серія є чи не єдиним рішенням для SMPTE +24 dBU при 0 dBFS. Обидва конвертори мають основне і резервне джерела живлення. Пристрої оснащено портами RJ45 і GigE AVB, MIDI IN/OUT, MADI IN/OUT, Word Clock IN/OUT, USB.

Drawmer CMC7

Номінація «Аудіообладнання для виробництва»

 

 

Новий моніторний контролер для об’ємного звуку CMC7 – компактний 8-канальний / 7.1/5.1 Surround-контролер гучності та економічно вигідна альтернатива більш складному та багатофункціональному MC7.1. Попри компактні пропорції та бюджет, CMC7 здійснює контроль, який ви зможете знайти у програмному забезпеченні робочої станції, і концентрується на таких важливих аспектах, як простота використання та якість сигналу, гарантуючи прозорість і чіткість звуку на всіх каналах та інтуїтивність усіх операцій.

Focal Trio11

Номінація «Студійні монітори»

 

 

Тріо11 Be – 3-смуговий студійний монітор, який підійде для використання в ближньому і середньому полі. Модель забезпечує природний і точний звук з лінійною частотною характеристикою і призначена для професійного використання в студіях.

У Trio11 Be використовуються 10-дюймові НЧ- та 5-дюймові СЧ-динаміки, засновані на технології композитного «сандвіча», а також інвертований берилієвий твітер. Новинку оснащено підсилювачами G-класу для середніх і низьких частот. Для твітера використовується підсилювач A/B-класу. Крім нових драйверів, у моніторах використовується технологія TMD, що знижує кількість звукових спотворень сигналу, і технологія NIC, яка оптимізує динаміку відгуку низьких частот.

Однією з цікавих особливостей Trio11 Be є функція Focus, яка відключає НЧ-динамік і трансформує колонку в двосмуговий 5-дюймовий монітор. Також можливе горизонтальне розміщення колонок, секція з СЧ- і ВЧ-динаміками обертається і регулюється з кроком 90 градусів. Монітори оснащено XLR-входами для підключення. На задній панелі доступні налаштування для еквалізації кожної зі смуг, перемикач, що активує автоматичну функцію Standby, перемикач три- і двосмугового режимів відтворення.

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»