Новини від компанії «Реал мюзік»

Гурт August Burns Red використовує мікшерну систему DLIVE WINGS від ALLEN & HEATH

 

 

Номіновані на Grammy американські металісти August Burns Red нещодавно завершили тур містами США, який здійснили разом з мікшерною системою Allen & Heath dLive Wings для FOH та моніторних міксів.

На початку 2018 року звукорежисер Кріс Поллок (Chris Pollock) познайомив музикантів August Burns Red (ABR) зі світом dLive, після чого вони миттєво придбали власну систему Wings, до якої входять консоль dLive C1500, DM32 MixRack та дві карти Waves V3, що використовуються для віртуального саундчеку та відтворення плейбеків. Поллок розповідає про свій досвід роботи з dLive Wings так:

«Я дізнався про dLive на початку 2017 року, прочитавши статтю у журналі FOH про Джареда Далі (Jared Daly) та його сетап dLive для Northlane. Так я нею зацікавився. Пізніше того ж року я здійснив клубний тур з хіп-хоп-виконавцем, і компанія Clair Global була настільки люб'язною, що придбала мені C1500, аби я спробував. Я одразу ж закохався в цю систему і вирішив взяти її в тур ABR 2018 року – Phantom Anthem».

Здатність консолі сплітувати 128 вхідних каналів, що робить можливою окрему обробку на обох каналах, FOH та моніторному, відіграла важливу роль під час прийняття рішення обрати dLive для цього турне.

«Величезним плюсом dLive для August Burns Red стала масштабованість системи, а також те, що ми можемо сконцентрувати всі наші потреби моніторингу та FOH на одному MixRack із габаритами 7U з 32 входами і 16 виходами та 12-фейдерній консолі, – додає Поллок. – Музикантів вразила якість моніторних міксів та зручність віртуального саундчеку, тож ми одразу замовили власну систему dLive! Особисто мені дуже подобається, що в нас є ця неперевершена консоль, яка працює на 96 кГц і що ми можемо зібрати речі, сісти на будь-який рейс і опинитися у будь-якому куточку світу разом із цілою системою».

 

 

Кріс Поллок (Chris Pollock) під час роботи
з Allen & Heath dLive Wings

 

Завдання моніторингу виконуються за допомогою тієї ж мікшерної системи. Техніки гурту та сцени використовують додаток dLive MixPad для налаштування міксів IEM, а численні PAFL дозволяють сценічним технікам керувати і прослуховувати окремі мікси одночасно. Окрім масштабованості та гнучкості dLive має й інші функції – наприклад, обробку DEEP, яка була однією з переваг під час покупки. Поллок додає:

«Одним і найпривабливіших аспектів dLive для мене як FOH-звукорежисера є абсолютно різні процесори DEEP. Тут стільки можливостей, що я навіть не розглядав використання сторонньої обробки. Від моделювання передпідсилювача Tube Stage і різних класичних компресорів прямо на канальній лінійці до прекрасних ефектів і додаткових динамічних процесорів на кшталт Transient Controller та Dyn8 – я маю під рукою все необхідне».

Mike Bangs – менеджер живого звуку для турів у Allen & Heath (США):

«Системи dLive Wings швидко завойовують любов звукорежисерів і стають компактним вибором для турів багатьох світових зірок. Вони можуть обрати будь-який MixRack в якості базової системи, а потім підібрати необхідну кількість вхідних та вихідних каналів, та керувати ними так, як їм потрібно. Це дуже гнучка система, потужність якої на квадратний дюйм важко перевершити».

Поллок погоджується:

«Я не можу згадати жодної системи з такою великою кількістю вхідних каналів і шин. Система надзвичайно компактна — ми можемо просто взяти речі і сісти на будь-який рейс, внутрішній чи міжнародний. Ця система знімає стрес, пов'язаний з міжнародними турами. Я завжди знаю, що якщо з нами буде dLive, то наше шоу матиме найкращий звук, який тільки можливий».

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»