Новини від компанії «Реал мюзік»

Обладнання DiGiCo додало потужності живому виконанню танцювальних хітів

 

 

Оркестровий тур The Annual Classical колективу Ministry Of Sound [MoS] переосмислює легендарну компіляцію dance-хітів від Sony Music – The Annual, – яка стала бестселером серед танцювальних добірок усіх часів. Тепер це живі хіти!

Живі шоу, в яких використовувалася мікшерна консоль DiGiCo SD7, – це потужне звучання топових композицій світових чартів у класичній обробці. Серед хітів: The Chemical Brother – Hey Boy Hey Girl; Faithless – Insomnia; Moloko – Sing It Back. Управляв живим міксом саунд-дизайнер Філ Райт (Phil Wright).

«Протягом останніх кількох років ми бачили багато різних шоу з класичною інтерпретацією танцювальної музики на сцені, але бріф MoS щодо звукового дизайну вимагав зробити не просто шоу, а геніальний живий виступ — і жодних плейбеків!» – казав Філ.

Співпраця Coalition Agency та Raymond Gubby Ltd, що керує оркестром London Concert Orchestra, в якому грають 55 музикантів, почалася зі співпраці із британським композитором Томом Плеєром (Tom Player). Його запросили зробити аранжування для оркестру.

Робота з оркестром вимагала перевіреного компаньйона Філа з мікшування.

«Для мене це завжди консоль DiGiCo, – розповідав він. – Я думав про SD10, але швидко стало очевидним, що мені потрібна більша консоль. Тож зупинився на SD7. То був ідеальний вибір, і навіть на цій консолі з величезним потенціалом незадіяними залишилися лише 4 шини і 2 канали!»

 

 

The Annual Classical – це незвичайне шоу. Філ пояснює, чому саме:

«На сцені грають 55 музикантів плюс бек-вокалісти і запрошені співаки. Застосовуються численні ефекти. Я використовую 12 реків FX на консолі SD7 і ще 6 Waves-реків зовнішньо з моїм власним обладнанням DiGiGrid. Такий варіант виявився ідеальним».

Філ встановив два SD-Rack на сцені, для передачі сигналів на пару Martin Audio DD6. Загалом 17 виконавців використовують персональні мікшери.

«З моїми можливостями підключення я міг вивести потік MADI з SD7 у системи персонального моніторингу,” – продовжує Філ. – Я надсилав 40 каналів на персональні мікшери, використовуючи 16 підгруп, які забезпечили надзвичайно високу кількість AUX для цього шоу».

 

 

Консоль SD7 також допомогла забезпечити безперебійну взаємодію між іншими відділами.

«Це була дуже тісна співпраця з Томом, і ми швидко зрозуміли, що нам знадобиться click track – як для людей, які слухатимуть, так і для візуального орієнтування, – зазначає Філ. – Деякі композиції тривали довше за 20 хвилин і були міксом 5 чи 6 треків, тож неважко було розгубитися без клік-треку».

«Я працював з Томом над створенням візуальної click-системи для шоу, яка працює від моєї подвійної резервної системи. Музиканти отримали звуковий клік та його візуальне відображення, які я міг виводити на світлову та звукову консолі. Оскільки деякі CUE викликаються вручну, SD7 може запускати деякі з них відповідно до таймлайну, що було дуже корисно для нашого відділу освітлення».

У SD7 є додаткові переваги, пояснює Філ:

«Контролюючи шоу з click track-системи із SMPTE, я маю можливість моментально фіксувати музичні номери та розподіляти їх за допомогою снепшотів. Тож я можу поставити різні FX на інструменти в кожному снепшоті. Я використовував екран SD7 із візуальною копією click-системи, тому з легкістю відстежував прогрес шоу».

Генеральні репетиції проходили у новій будівлі Music Bank, а тур розпочався в лондонському Royal Festival Hall наприкінці січня.

«Це було феноменально, – згадує Філ. – 10-хвилинний фільм-вступ до шоу висвітлив історію клубу MoS, а також історію виникнення The Annual Classical. Після фільму дерижер сказав: «Поїхали!» – і з першого ж удару публіка встала і більше не сідала! Я ніколи ще не бачив подібної реакції!»

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»