Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини від компанії «Реал мюзік»

Трисмуговий вимір звуку

 

 

Кіран Бірч – дублінський композитор і продюсер, який працює в дуже вузькій галузі створення музики для трейлерів до кінофільмів. Він озвучував трейлери до таких блокбастерів, як «Месники: Завершення», «Месники: Війна Нескінченності», «Диво-жінка», «Доктор Стрендж», «Зоряні війни: Бунтар один», «Той, хто біжить по лезу 2049» та багатьох інших.

 

 

Раніше у своїй студії Кіран використовував студійні монітори LYD 5, а от нещодавно оновив свої референсні системи до пари LYD 48.

«Мій вибір професійного обладнання завжди ґрунтується на відгуках та рекомендаціях, тому спочатку для своєї доволі компактної студії я придбав LYD 5, вони тоді тільки вийшли, і відгуки були фантастичними. Мене вразила потужність та чіткість звучання цих невеликих моніторів ближнього поля.
Потім я переїхав у свій власний будинок з більшим приміщенням для моєї студії, і тоді я перейшов на LYD 48. Мене одразу вразило їхнє надзвичайно масивне звучання, але й розбірливість при цьому була чудовою.
Однією з найбільших переваг моніторів серії LYD я вважаю наявність перемикача «Стіна». Ця опція виявилась дуже корисною у налаштуванні мого звуку, і я переконаний, що багатьом іншим користувачам ця можливість також допомогла вирішити проблеми, пов`язані з близьким розташуванням моніторів до стіни».

«Я не пригадую якогось періоду звикання до нових моніторів. Мені одразу було з ними комфортно. Я думаю, ці акустичні системи залишаться у моєму сетапі на довгі роки. Музика, з якою я працюю, за своїм стилем загалом досить агресивна і потужна. Отже, контроль над кожним елементом міксу, аби він звучав потужно і водночас розбірливо, є надзвичайно важливим. І я вважаю, що все це я отримую від своїх моніторів LYD 48.
Чесно кажучи, у моїх міксах не можна приховати якихось помилок чи недоліків. І ця ясність звучання, знаєте, вона розвиває у мені тонке відчуття різниці між хорошим і поганим. Власне, саме це я й очікую від висококласних гучномовців».

 

 

Кіран також окремо відзначив різницю при переході від двосмугових моніторів до трисмугових, які мають виділений середньочастотний драйвер.

«Я думаю, що наявність окремого середньочастотного динаміка дає просто таки феноменальну різницю. Чесно кажучи, з додатковим СЧ динаміком мої вуха ніби заново відкрилися. Мої мікси й до цього звучали досить пристойно, але трисмугові системи LYD 48 відкрили новий вимір звуку».

 

Більше про історію успіху Кірана Бірча, його враження від моніторів серії LYD та поради молодим продюсерам читайте англійською на сайті Dynaudio за посиланням.

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»

 

 

«РеалМюзік» у соціальних мережах: