Пост-реліз. 22-й Український музичний ярмарок

 

 

4-5 жовтня у Києві відбувся 22-й Український музичний ярмарок – єдина в країні спеціалізована виставка професійного звукового, світлового та сценічного обладнання й музичних інструментів. Понад 1000 технічних новинок для професіоналів та початківців, а також інноваційні розробки найкращих виробників з України та світу. Цьогоріч подія відбулася на Арт-заводі «Платформа».

 

 

 

Виставку відвідало за дві доби понад 5000 любителів та професіоналів музики. В двох виставкових павільйонах новинки демонстрували більш 60 експонентів, серед яких, і це важливо, більше третини – українські виробники.

Цьогоріч відвідувачі познайомилися з десятком виставкових дебютантів, серед яких були і доволі екзотичні на кшталт майстерні керамічних інструментів (Ю. Горобець, м. Слов`янськ) або майстра Б. Сенчукова з м. Жашкова, який презентував 14(!) музичних інструментів, виготовлених зі звичайних сірників (цей факт на ярмарку було задокументовано представниками «Книги рекордів України»).

 

 

Програма Українського музичного ярмарку традиційно не обмежилася суто експозиційною складовою. Численні презентації, 2 відкритих концертних майданчики та окрема унікальна «Лінійна сцена» (площа 300 кв.м, загальна потужність – близько 500 кВт).

Битва сценічних комплексів тривала два дні, і в ній взяли участь 7 потужних лінійних масивів відомих брендів. Єдиним представником України, що наважився змагатися зі світовими грандами, був комплекс компанії MAG Audio (м. Біла Церква), і, на фахову думку представників Спілки звукорежисерів, він був далеко не останнім в цьому «Battle».

 

 

В межах Українського музичного ярмарку також вперше мав активації форум концертної індустрії Kyiv Music Days. Форум був представлений тематичною конференцією Kyiv Music Days. Autumn. Sound, в якій взяли участь понад 20 спікерів з чотирьох країн світу.

Представники ТАВР-Медіа, компанії L-Acoustics, квиткового оператора Concert.ua, концертного промоутера Pop Corn CA, фестивалів Atlas Weekend, Файне місто, Underhill дискутували та презентували свої кейси на теми концертного та фестивального продакшна та звука. Євген Філатов (The Maneken) розповідав про тонкощі студійного продакшну. Засновник вітчизняного вінілового лейблу ABY Sho Music Андрій Смирнов – про нюанси, пов`язані з видавництвом музики на вінілі. Олександр Довбуш, представник відеолейблу AIR Music, поділився кейсами стосовно створення відео для Youtube. Компанія VIRUS Music розкрила секрети продакшну найбільш масштабного стадіонного турне в країні – MONATIK. LOVEITRITM. Представник премії незалежної музики Jager Music Awards поділився думками стосовно якості конкурсних треків від починаючих музикантів. Майстер Юрій Горобець презентував новий музичний інструмент керамофон та провів майстер-клас гри на ньому. Євген Фрідліб з Acoustic Group дав воркшоп щодо акустики приміщень та захисту від шуму. Лідери прокатних компаній Ritmo, Rider Rent, Alight, Zinteco провели дискусію щодо готовності ринку до появи інституту продакшн-менеджменту.

 

 

Був презентований новий формат: «Відкрите інтерв`ю». Арт-директор БК Мастерская Дмитро Терешков довідався: «Для чого потрібна музика» у культового музиканта, журналіста та продюсера Ігоря Григор`єва. Всі кейси та дискусії конференції транслювалися онлайн. Нині їх можна переглянути на сайті Українського музичного ярмарку безкоштовно.

Протягом двох днів працювали 2 музичні сцени. Понад 100 музикантів взяли участь у концертній програмі Українського музичного ярмарку.

Надзвичайний перфоманс від Ezzo Sound – об`єднання музикантів, що грають на обертоних інструментах, виступ талановитих дітей з біг-бенду «Big Yellow Band» та неймовірне кавер-шоу від гурту CD Band, присвячене легендарному гурту Pink Floyd, у перший день; шоукейс від онлайн-журналу СЛУХ (slukh.media), в рамках якого виступили гурти Zbaraski, Sheetel & the Good Stuff, Стасік, Ядерна Могила, у другий день ярмарку. На акустичній сцені запам`яталися музиканти та проекти творчого об`єднання «Музичний батальйон», що представили різноманітну програму.

Відбувся справжній бенефіс у юної DJ Crystal Girl, що у свої 9 років досягла неабияких успіхів на музичному поприщі, наприклад – підписання контракту з італійським лейблом Casa Rossa, резидентство на радіостанції DJ FM, власна авторська програма Crystal Show, номінація на музичну премію від DJMAG, номінація TOP100DJANES та багато іншого.

 

 

Восени 2020 року заплановано проведення 23-го Українського музичного ярмарку.

До зустрічі!