Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Новини від компанії «Комора»

Metropolitan Opera у Нью-Йорку обрала світлові прилади Elation Artiste Monet

 

 

Театр Метрополітен-опера на території Лінкольн-центру в Нью-Йорку, США, облаштував свій зал сімдесятьма світлодіодними світловими пристроями Elation Professional Artiste Monet.

Інноваційна система SpectraColor

Artiste Monet – це світлодіодний світловий пристрій з потужністю світлового потоку в 45 000 люмен з інноваційною системою змішування кольорів SpectraColor, а також – необмеженою системою індексації та безперервного кадрування, які визнані винятковою інновацією. Система SpectraColor унікальна тим, що поєднує змішування кольорів моделі CMY з кольорами моделі RGB та змінною температурою кольору CTO для отримання кольорових комбінацій, які традиційно складно досягти світлодіодним світловим приладам.

Світлові пристрої Monet разом зі світлодіодними палнками Elation Chorus Line ST повністю оновили комплект підвісного освітлення Метрополітен-опери: все – від стандартних прожекторів вольфрамового світла з лінзою Френеля до високо-потужних 4 кВт метагалогенних прожекторів. «Це досить широкий спектр освітлювального обладнання, і перехід був досить плавним», – зазначає Джон Фрьоліх, художник з освітлення Метрополітен-опери. Світлові прилади серії Chorus були виготовлені спеціально на замовлення театру за використанням RGBA світлодіодів для досягнення більш широкого спектру кольорів.

 

 

Поргі та Бесс

23 вересня Метрополітен-опера відкрила театральний сезон 2019/2020 новою постановкою опери Джорджа Гершвіна і Дюбоза Хейварда Поргі та Бесс під керівництвом режисера Джеймса Робінсона. Це була перша постановка, у ході якої були використані нові світлові пристрої Artiste Monet. Над дизайном світла цієї опери працював художник з освітлення, лауреат премії Тоні, Дональд Холдер. Поргі та Бесс стала п`ятим проектом, виконаним художником для Метрополітен-опери з 2004 року (Попередні опери: Чарівна флейта – Вольфганг Моцарт; Два хлопчики – Ніко М`юлі; Отелло – Джоаккіно Россіні та Джузеппе Верді; Самсон та Даліла – Каміль Сен-Санс).

 

 

Розташувавши нові світлові прилади у фронтальній і боковій позиції у головному залі Метрополітен-опери, Холдер ділиться своїм досвідом використання Artiste Monet. «Це дуже потужний світловий пристрій з відмінною передачею кольорів, затемненням та кутом розсіювання», – ділиться враженнями Дональд. «Незважаючи високу вихідну температуру кольору, нам вдалося досягти досить теплої, природної кольорової палітри, що одразу асоціюється зі світлом сонця, свічки та факела. Можливість використовувати різноманітні фрост-ефекти виявилася надзвичайно корисною при створенні суцільного фонового розмиття за допомогою низки світлових приладів або застосування пристроїв Monet для одного спеціального світлового ефекту без чітко означених меж».

 

 

Сценічний дизайн опери Поргі та Бесс створив Майкл Єарган. Він представлений двоповерховим комплектом декорацій, що обертається у восьми різних позиціях протягом 16 сцен. Дональд Холдер зазначає: «Мені були потрібні багато світлових пристроїв, розташованих у численних позиціях, які могли б з точністю освітити певні частини декорацій у потрібній послідовності. Світлові прилади Artiste Monet виконали основну масу цієї роботи, і я дуже задоволений їхньою якістю та надійністю».

 

 

Відзначивши змішування кольорів і змінний фрост-ефект як важливі особливості конструкції цієї моделі, Холдер постійно використовує світлові пристрої Monets у дизайні своїх постановок, переорієнтовуючись щоразу, коли комплект вдосконалюється і змінює конфігурацію.

Холдер описує особливу сцену, створену освітленням пристроїв цієї моделі. Це відображення світла на складній похилій конструкції даху, розташованій на відносно невеликій відстані від позиції Monets на освітлювальних мостах. «Використовуючи широке масштабування кута розсіювання та сильні фрост-ефекти, я зміг імітувати падіння великого променя сонячного світла, що вкриває всю поверхню дахів – і це з використанням лише одного-двох світлових пристроїв Monets, спрямованих з єдиної стратегічної позиції».

 

 

Інша особлива сцена під час опери – це момент похорону Роббінса, що відбувається у холодний, дощовий день. Для неї Холдер створив широкі смуги холодного фонового світла, які прорізають весь простір. Художник використав для цього світильники у режимі відкритого білого кольору, кут розсіювання з широким масштабуванням та сильний фрост-ефект.

 

Інформацію надала компанія «Комора»