Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини від компанії «Юритмікс»

Shure ULX-D на одному з найбільших телеканалів Угорщини – TV-2

 

 

Телеканал TV-2 є не тільки одним з найбільших телеканалів Угорщини, але й найсучаснішим на сьогоднішній день. Саме тут використовуються інноваційні цифрові безпровідні системи виробництва Shure. Компанія Eurhythmics Kft. як ексклюзивний дистриб`ютор продукції від компанії Shure в Угорщині забезпечила телеканал TV-2 бездоганним озвученням. На протязі багатьох років було досягнуто значні результати в оснащенні телекомпанії безпровідними системами Shure ULX-D, UHF-R та персональними моніторними системами PSM1000. Звукорежисер телеканалу TV-2 Шомоді Адам (Somedi Adam) розповів про деталі процесу оснащення та користувацький досвід безпровідними системами Shure в інтерв`ю для журналу MediaTech.

Shure ULX-D на угорському телеканалі TV-2

 

 

Забезпечення функціонування телевізійного каналу TV-2 — це не лише питання відео, а й аудіо, і також тисяча вимог до професіоналів. Як ми дізналися, кілька років тому виникали деякі проблеми з використовуваними раніше мікрофонами. Що саме стало причиною для заміни попередніх систем?
Протягом 2013 року ми розпочали займатися питанням зміни систем, так як на той час було дуже багато радіопристроїв. Тому як наслідок вони стали причиною збільшення радіочастотного шуму, з яким ми не змогли впоратись. Наша стара система потребувала у певному спектрі діапазону частот і не забезпечувала достатньої широти вибору частоти. На той час мета полягала в збереженні якомога більшої кількості каналів у збережених чітких смугах. Тому, коли виникли проблеми насиченості та якості звуку, ми почали вивчати ринок того, що у нас є.
Яку систему ви використовували раніше?
Попередниками, які у нас працювали, були повністю аналогові передавачі Sennheiser SK 50 і відповідні 3000 приймачі. Орієнтовно вони почали свою роботу з 2003 року, виконували свою задачу протягом 10 років. Передавач був досить обмеженим у виборі частоти, і без можливості налаштування, та на той час це не викликало великих проблеми. Через певний період часу ми виміряли, що навколо нас існує величезний радіочастотний шум. Власними зусиллями фахівці телеканалу намагалися виправити це на стороні антени, щоб отримати кращий прийом, але проблема крилася в іншому. Адже пристрій добре працював, якщо в навколишньому середовищі не буде радіочастотного шуму.
Напевне, саме тоді й почався пошук оптимального рішення. Розкажіть, якою була основна потреба в каналі у цій галузі, та які системи можна було б розглянути серед брендів на ринку?
На той час нам були відомі технічні критерії, та в яких рамках вони мають відповідати нашим очікуванням. Внаслідок чого, виявили двох виробників, де після детального розгляду їхніх продуктів прийняли остаточне рішення. Безумовно, нам хотілося перейти на цифрову передачу радіосигналу, і практично весь цей пошук розпочалася з жовтня 2012 року, конкуруючи між двома продуктами.
Які саме продукти це були?
Обирали між 9000 серією від Sennheiser та ULX-D від SHURE. Від останнього були гарні враження під час використання його на концертах, де я упевнився, що пристрій працює стабільно. Відомо було також і те, що з SHURE ULX-D ми зможемо придбати більше каналів у межах наданого нам бюджету. Але на телеканалі з’явилася якась опозиція, адже SHURE був незнайомим у телевізійному середовищі. Зрештою, час був правильним для тих, хто прийняв рішення на користь ULX-D. Оскільки, на кінець 2012 року, з моменту встановлення нової системи від SHURE, ніяких невдач більше не виникало.

 

 

Коли було прийнято рішення на користь систем SHURE ULX-D, і як проходила її установка, та яку саме професійну допомогу ви отримали від дистриб’ютора Eurhythmics?
Під час радіочастотного проектування провідний спеціаліст компанії Eurhythmics — Імре Суханек (Imre Szuhanek) вирішив нам багато проблем. Особисто я працюю також на живих концертах, і бачив, з якою точністю Імре може виявити проблеми з радіочастотною ситуацією. Тому допомога в проектуванні від такого досвідченого фахівця по інсталяції безпровідної системи з великою кількістю каналів була дуже доречною. Щотижневі вимірювання проводились від 0-24, ми постійно вимірювали навколишнє середовище. Та зрештою, визначали діапазон нових пристроїв, у яких є достатня вільна смуга, яка забезпечить нам необхідну кількість каналів. На особисте прохання мені допомогли обрати найбільш відповідні частоти у даному середовищі. З того часу вимірювання пристроїв проводилось щомісяця. Адже через зміни навколишнього шуму необхідно змінювати 1-2 частоти на рік. Пристрій включає програмне забезпечення Workbench 6, яке завжди працює, і ніколи не вимикається. Якщо раптом починає заважати будь-яка частота, він відразу про це повідомляє. Це дозволило ознайомитись з проблемами радіочастот, перш ніж вони могли спричинити помилку.

 

 

Раніше, використовувалось WWB5.1, це теж було програмне забезпечення Workbench? І сьогодні використовується нова версія?
Так, я використовував його протягом тривалого часу. Версії 5 та 6 відносяться до системи SHURE і діляться важливою інформацією, яка є актуальною для багатьох операцій. Перш за все, показується заряд, ємність, а також як саме використовуються акумулятори, та вказує залишковий час у годинах. Вночі вони знаходяться в зарядних пристроях, і на дисплеї відображається поточний стан заряду. Якщо передавач зняти з зарядного пристрою, то він одразу ж готовий до роботи, де кожен побачить і почує сигнал.

 

 

Як саме система була встановлена на TV-2?
Моє мрією було зберегти цифрову передачу до кінця ланцюжка процесору мовлення. Ми не хотіли робити перетворення в аналог, і це був великий стрибок у нашій історії. Оскільки нам довелося почати використовувати DANTE, а ми насправді не знали навіть, що це таке …
Який був ваш досвід роботи з цифровою безпровідною системою ULX-D? Давайте поговоримо також про системи персонального моніторингу PSM 1000 і UHF-R Plug-On.
Ведучі TV-2 можливо не дуже знайомі з системами, але багато хто після переходу на Shure відзначили, що це добре. Спектр звуку ширше, ніж ми мали раніше. Це був стрибок, як перехід на HD. Але щодо систем моніторингу, можна було відзначити наскільки стабільним є сигнал у вухах. Подія стала значним кроком при переході на систему Shure PSM1000 з дво-антенною системою на приймачі. Забезпечивши тим самим стабільність роботи, адже при поломці антени, інша продовжує працює — в одному напрямку. Найприємнішим є те, що в яку б зону студії або до зовнішнього саду не потрапили передавачі, всюди сигнал бездоганний.

 

 

Як витримують акумулятори?
За нашими розрахунками, якщо акумулятори будуть працювати протягом 4 років, то вони повернуть кошти, які б ми витратили на батарейки. Тому ми взяли два комплекти до кожного передавача. Я визнаю, що нам ще не довелося розпаковувати другий набір, перший комплект працює з 2012 року і до цих пір пропонує 11 годин безперервної роботи. Зрештою, зазвичай ми витрачаємо 6 годин на користування. Ці акумулятори були розроблені таким чином, що мають мікрочіп, який зберігає цикли заряду та постійно контролює стан акумулятора. Ось до прикладу, один з акумуляторів зробив вже 228 циклів перезаряджання, і при цьому ще має 96% життєвого ресурсу.
Коли на телебаченні з’являється повністю нове телевізійне шоу, як ви можете підготуватися до цього? Скільки мікрофонів потрібно для плавної роботи?
Ми намагаємося готуватися до всього, але це неможливо. Ми працюємо з хорошими інструментами, які можуть бути розгорнуті скрізь. Я повернувся, щоб побачити, які програми йдуть протягом 10 років, і кількість що виходила на цій основі. У цій студії ми маємо 12 каналів SHURE ULX-D, 10 натільних передавачів, 2 ручних мікрофона. Ручні мікрофони використовуються двома способами, слугуючи музичним колективам та під час проведення бесід. Маємо також UHF-R системи — це ще два канали, що в основному використовуємо з мікрофонами-пушками. Під час їхнього входу в систему через аналоговий сигнал, вони створюють абсолютно незалежну резервну копію для прямих трансляцій. Ці системи також використовуються в невеликих музичних творах, у тому числі в ранкових програмах для таких інструментів як гітара або синтезатор.

 

 

А як щодо сумісності?
Ось консоль, це продукт вищої якості від Broadcast. Він негайно бачить пристрої Shure та керує усім, що є сумісним з Dante, включаючи обладнання ULX-D.
У вас є якісь уявлення про те, що з новинок може бути цікаве для цього ринку?
Справа в тому, що діюча система Shure задовольняє мене в повній мірі. Раніше коли мені доводилось керувати старими системами, то я завжди був у курсі новинок доступних на ринку. Тепер я розслабився, оскільки все працює відмінно з 2012 року, і нема потреби у будь-якій зміні. Я не бачу необхідності щільно стежити за новинками ринку.
Чи відбувалися впродовж останнього періоду зміни, розробки або реконструкції на телебаченні TV2, і який парк аудіо пристроїв на сьогоднішній день?
У цій студії за минулий період була змінена лише консоль. Але в студії шоу, система будувалася повністю з нуля, оскільки пристрої були занадто застарілими. Раніше в нашому парку пристроїв не було дуже багато, ми завжди все орендували. Однак, ми виявили, що ми маємо значну технічну базу, здатну обробляти багато речей. Маємо ULX-D системи по 16-16 каналів для наших двох студій. Якщо підрахувати всі, у нашій студії існує 48 каналів з натільними передавачами, та 16 каналів вушних моніторів. У другій студії з вушними моніторами PSM1000 ми можемо робити 8 стереоканалів або 16 моноканалів. Тому, якщо мені це необхідно, я можу забезпечити сигнал для 16 ведучих. Для персонального моніторингу в нас є 8 пристроїв із 8 частотами. Кожен з них має два аудіоканали, тому я можу надати два сигнали в один передавач, якщо це потрібно.

 

 

Підсумувавши свій особистий досвід роботи з SHURE ULX-D, щоб ви могли сказати?
Якщо обдумаю все вищесказане у розмові, то сміливо зможу стверджувати, що нічого поганого сказати не можу. Враження позитивні, і це можна підтвердити також від імені всіх колег, які працюють зі мною на різних програмах. У студії є три звукоінженера, чотири в шоу-студії та ще шість моїх колег, що працюють з мікрофонами, але я ніякої критики з приводу нашої системи не отримав. Ми зробили правильний вибір, обравши систему Shure, що і було доведено практикою.

Звукорежисер телеканалу TV-2

 

 

За матеріалами журналу MediaTech

 

Інформацію надала компанія «Юритмікс»